duminică, 6 decembrie 2015

COPIL


Eu sunt copilul înfiat de o mămică,
Eu sunt copilul dezarmat de un cuvânt
Şi sunt copilul care încă se ridică,
Dintr-un castel de moarte, peste vânt!


Eu pot să zbor în toamna asta rece
Când focurile ard şi ne ucid,
Când moartea peste ţara noastră trece
Şi viaţa noastră alţii o decid...


Lăsaţi-mă să fiu ce-am fost mereu,
Să scriu o poezie şi să tac,
Să cred că dorm în piept la Dumnezeu
Şi din cuvânt un soare pot să fac!

De ce-mi furaţi hârtia şi creionul
De ce la oameni le furaţi şi viaţa,
De ce în joc ucideţi doar pionul
De-atâta moarte nu vă-apucă greţa?!


Deci pentru cei ce nu mai au mămică
Şi pentru cei ce-s singuri pe pământ,
Voi fi copilul care încă se ridică
Dintr-un castel de moarte peste vânt!

(Poezie scrisă de LiviuS-07.11.2015-foto-internet)

Niciun comentariu: