sâmbătă, 24 octombrie 2015

Scrisoarea celui care pleacă


Vă scriu acum câte-o scrisoare,
Să ştiţi că eu încă mai sunt
Iar în curând voi fi o floare,
Şi-oi mirosi a păr cărunt...

Vă scriu să ştiţi că nu mi-e bine,
Că vămi din vremi m-apasă greu
Şi capul sus nu-l mai pot ţine,
Chiar de mai cred în Dumnezeu...

Iubito îţi scriu într-un răvaş
Că te iubesc dumnezeieşte,
Dar, să nu te dai şi la poştaş
Că-n viaţă totul se plăteşte!

Îţi scriu iubito ce mă doare,
Târziu când noaptea cade-n pernă,
Scârbit de aventuri uşoare
Îmi vei rămâne-n gând -- eternă!

Curând eu am să plec departe
Şi trist c-am oferit aşa puţin,
Să mă iertaţi, iubită, frate...
Că-n braţe nu pot să vă ţin...

Atal...să stai cu cei ce-s drepţi
Chiar de e toamnă nu am frunza,
O voi găsi, deci să m-aştepţi...
Că vin să îţi acopăr buza...

Şi câte-aş scrie în scrisoare
Dar vorbele s-au făcut vânt,
Vă cer târziu, acum iertare
Eu simplu om de pe pământ!

V-am scris aşa câte-o scrisoare
Să ştiţi că eu încă mai sunt,
Curând, voi deveni o floare
Şi-oi mirosi a păr cărunt!



( Poezie scrisa de LiviuS-14.10.2015.,foto-internet)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce poezie frumoasa ! M-a impresionat !
Georgeta.