marți, 30 octombrie 2012

Forme


De parcă mâine e trecut
şi ieri mai e încă prezent,
pe perna unde dormi doar tu
e forma unui monument !

Mă culc în colţul meu de pat,
să nu strivesc forma din pernă
dar patul nu e foarte lat
şi forma ta nu e eterna !

Şi voi visa ceva sălbatic
în patul căptuşit şi strâmt,
te-oi mângâia ca un lunatic
şi-apoi mă pierd şi eu în vânt...

Fantomă -- tu; fantomă -- eu
în patul închiriat din lume, 
e forma ta -- sunt formă eu,
un monument fără de nume! 

Şi alţi chiriaşi vor sta pe rând
îmbrăţişaţi în patul rece,
iubiţi în pat, fantome-n gând
murim subit şi forma trece...

(Poezie scrisă de LIVIUS-21.08.2012)

3 comentarii:

ATAL TOMA spunea...

Ca de obicei , mișcătoare versuri.

ionelabejenaru spunea...

cineva obisnuit n-ar fi observat niciodata formele pernii...idei frumoase

Livius spunea...

Sunt obisnuit...cred ca toti suntem asa...doar cativa...care s-au ratacit...ei nu mai observa...din pacate